God morgon världen 2012-01-31 02:31

Klockan är nu 8.22 här i Thailand. Jag gar varit vaken i ca 50 minuter. Jag vaknade förkyld! Täppt i näsan och rosslig i halsen! Det går över, bara jag har tillräckligt med nässpray till resan hem ska det nog gå bra! Det är ju en vecka kvar så förkylningen kanske tom har blivit bra! Jag är så otroligt hungrig! Bara väntar på att få kliva upp och gå för att ära frukost! Det verkar inte bli så soligt idag heller... Som igår! Det kom en regnskur en timme sedan var det mest molnigt! Vi tig färjan över till fastlandet och gick på en marknad. Det var massor av grejer man kunde köpa! Allt från mat till underkläder! Nova köpte 3 handväskor som hon blev förtjust i! Hon köpte även lite hårgrejer och klistermärken! Sedan åkte vi tillbaka igen... Vi får se vad dagen har att erbjuda!? På söndag åker vi till Bangkok, längtar!!!! Nu måste jag få frukost!
Semester | |
Upp