Märkligheter 2013-05-17 10:30

Jag vet inte vad jag ska säga?! 
Jag har opererade bort en knöl i ryggen i tisdags som visade sig vare en stor fettknöl (borde väga mindre nu då
:-) haha!

Iaf, under operationen gick ett blodkärl sönder och dom var tvungna att sy ihop den...

Väl hemma skulle vi iväg på Novas dansuppvisning som hon redan var på... Då plötsligt började jag blöda massor. Jag trodde jag skulle dö och fick panik... När ambulansen kom visade det sig att jag inte skulle dö ;-)! Det var en massa blod som ville komma ut. Dom lade om såret (5 stygn) med en massa förband!
Jag har aldrig missat något uppträdande eller liknande som Nova varit med i... Jag är så ledsen för det gjorde jag denna gång! En liten tröst är att jag såg dansen förra gången dom hade träning!

Natten mellan tisdag och onsdag hade jag så sjukt ont i min fot (har haft ett tag) att jag var tvungen att ha den i högläge och ta Alvedon! På onsdagen gick jag till vårdcentralen och fick det konstaterat att jag har en inflammation i foten...! Suck! Så nu ska jag till en ortoped för att gjuta sulor till mig...

Igår hade jag och grannen en mysig picknick :-) Det var välbehövligt!!

I dag ska solbrillorna på!
Min dag | |
Upp